❤️💚💜💙💛
DATUM: 2013-12-14 | TID: 22:56:40 | KATEGORI: Allmänt






Heeej
Nu äre verkligen nära julafton bara en vecka kvar ( på ett ungifär )
Nu är man verkligen super spänd och jag kan bara inte vänta tills den dagen kommer
Vissa i min ålder  tycker kanske inte att julafton är en så stor grej längre men jag däremot kan aldrig få nog av 
Att ge och få presenter 
Hahah!!:D
Igår så sov Linn hemma hos mig!!
Då passade vi på att åka till danslokalen för vi hade så mycket tid!!! Och jag visste detta men hade helt glömt bort det men det var lucia disco där i det huset där danslokalen är!!!:O
Så vi trodde att vi inte skulle få gå in där men det fick vi ändå även om de skulle ha disco
( det hade alltså inte börjat när vi kom)
Vi tränade till showen på torsdag nästa vecka 
Det var iallafall jätte kul
Och våra danslärare kom också dit!!! 
Och när vi kom hem så var vi helt slut men ändå var vi uppe 
Lite länge..... Hahah!!!
Jag måste bara berätta lite snabbt om min dröm 
Uuuuh... Den var hemsk
Jag var liksom i ett köpcentrum
Och så var det nån som kom och kidnappade mig 
Och låste in mig med nån kille på en toa
Vi satt där jätte länge och sedan på natten i drömmen så tog de med oss till elgiganten
Hahah!!
 ( det var tre pers.)
Och där skulle de göra nåt experiment med mig och den där killen men då så slet jag mig loss och så kom det människor från alla håll och tog mig 
Lite konstig förklaring men det var väldigt läskigt igentligen 
Aja idag så har jag varit och ridit 
Jag red zigge ❤️
Det var iallafall jätte kul
Sedan tränade vi mer på dansen och mer och mer
Hahah!! Men nu så ligger jag här i min säng och ska snart titta på this is us 
Sååå braa film den måste ni se om ni inte har sett den
Det är one directions film!!! 
Hej då 
Vi ses snart pöss💗🙋


♥ SKRIVET AV alainthia

var ni på diskot?? Men det är 13 års gräns

Svar: Nej
Jag skrev ju att det inte hade börjat
Hahah
Sofia

DATUM: 2013-12-15 | TID: 16:15:49
♥ SKRIVET AV Anonym

Hej Sofia! Jag är en stor förebild och älskar din blogg! Kan du ta kort på allt du fick alltså vad du fick för jul presenter ??

Svar: Tack så mycket💖
Ah det kan jag om jag kommer ihåg allt
Sofia

DATUM: 2013-12-24 | TID: 08:24:44
♥ SKRIVET AV hilda

varför är det svart mellan bilderna???

Svar: Jag vet inte det kan bli så när jag laddar upp från mobilen
Sofia

DATUM: 2014-01-23 | TID: 16:52:55
BLOGG/HEMSIDA: http://hillzazsg.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?