The fault in our stars!
DATUM: 2014-08-27 | TID: 17:33:00 | KATEGORI: tipsar

 
The fault in our stars eller Förr eller senare exploderar  jag, som den heter på svenska, är det väldigt många som redan sett och som är väldigt hypad och så!
 
 
Jag såg den för första gången idag! en sån där tråkig dag när jag måste vara hemma eftersom att jag har ont i skallen! Jag måste nog säga att jag hade större förväntningar på denna filmen! 
Eftersom att alla säger att det är deras nya favorit film och att den är så sjuukt bra! Det kan jag hålla med om! Den var väldigt bra! rekommenderar den verkligen! Vet nt varför jag hade så stora förväntningar egentligen haha! Hade lätt kunna gått och sett den på bio också men vet nt blev aldrig av hehe! men denna filmen får nog 5/5 ändå! Den är såå sjukt sorglig (stav haha)
så sorglig att man gråter nästa igenom hela filmen! En film om två tonåringar som kämpar mot cancer! ursch den sjukdomen!
 
ska nt spoila to much nu för er som nt sett den! men om ni nt sett den så kan ni bara gå in på swefilmer.se och se den! Det är nog en av mina favorit filmer just nu! 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?