Christmas feels, julklappar?
DATUM: 2014-12-23 | TID: 12:38:01 | KATEGORI: Allmänt

Hej hej!
 
Idag och igår ritade jag lite till julklappar. Alltså jag ska lägga i en teckning i varje julklapp bara för att liksom haha.
Så den andra teckningen blev nt så fin men men, Jag är ju liksom inget pro ni vet haha.
 
Och igår som ni vet så kom ju mina systrar hit och åt julmat och så. Och då tog jag lite kort på hundarna men det var bara den längst upp som blev bra, på Mynta.
Min ena syster har tre hundar hehe, eller aa en av hundrana som heter Diezel (stav) hah han är de bara vakt till typ. Men alla hundrana heter Diezel som är en boxer, Bosse som är en fransk bulldog och sedan Mynta som är en amstaff. Om ni undra lixom haha.
 
Så det var typ det jag hade att blogga om just nu men det kmr koma fler inläägg under dagen.
kram/Sofia
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?