SNOW DAY ^^❄️
DATUM: 2013-12-05 | TID: 21:36:20 | KATEGORI: Allmänt









Heej idag snöade det jätte MYCKET!!! 
På sista rasten så hade vi så klart snöbolls krig haha
Sedan på sista lektionen idag hade vi matte!!:(
Vi håller på med diagram inte det värsta i matte men i vilket fall 
Så efter skolan åkte jag hem till Linn 
Vi gjorde en snögubbe  
Med klänning, näsa och allt 
Men den blev ful så vi gjorde sönder den 
Med hjälp av thaiboxning 
Hahah 
Vi hade täck byxor på oss och vi blev rätt så förvånade( konstigt nog)  när vi kände att vi inte frös nån stans på kroppen 
Ja vi är konstiga vi vet...
Men så fick jag även reda på igår att min Gudmor (min mammas kusin) och mammas kompis skulle ta med oss nån stans vi ska åka på måndag och komma hem på tisdag 
Så jag kommer vara ledig från skolan!! 
Hoppas vi inte ska på kryssning för jag HATAR att åka båt
Alltså stora båtar ni vet kryssningsfartyg
Ni vet Titanic .... 
Min mamma fyller 50 by the way 
Och jaa.. Så var vi även på dansen idag 
Vi dansade hip hopen och vår jazz dans 
Vi tränade till uppvisningen på lördag
Jag kommer antagligen lägga ut bilder från det 
Men nu måste jag såna så 
Hej då...sofiazz 
Hare så ses vi






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?