Sven!?!?!??!?! Stormen❄️⛄️🐷
DATUM: 2013-12-06 | TID: 22:21:24 | KATEGORI: Allmänt





Jaa idag hade man Sven piskandes i ansiktet 
Kall och hård
Man kunde ju nästan inte andas
Jag gillar ju snö men snö storm kan jag gärna stå över 
Man kan ju nästan inte se när man går ut här hemma
Jag hör fortfarande hur stormen blåser här ute 
Det har snöat åt sidan så att det har kommit så mycket snö på mitt fönster att jag inte kan se ut
Jaa men iallafall så det jag pratade om igår att vi ska åka nån stans på måndag 
Så är det inte utan vi ska istället åka utomlands i vår men mamma vet inget utan det är en hemlis!!!



Tillbaka till stormen 
Just nu så ser jag faktiskt på nyheterna om Sven Hahah 
Åh nej en man har dött han fick ett träd på sig 
Herregud Sven är farlig
Men iallafall så fick vi vara inne på rasten för att Sven höll på att härjade men vi gick ut ändå 
Fast stormen var inte så kul som vi trodde
Som jag redan har sagt så var det verkligen en piska i ansiktet 

Och idag är det idol- final 
Hoppas Elin vinner 
Hoppas iallafall ni får en fortsatt bra dag/kväll så ses vi 
Byeee // sofiazzz




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?