Min helg
DATUM: 2014-02-04 | TID: 21:25:04 | KATEGORI: Allmänt


Heej!!:D
I helgen på lördagen så red jag på morgonen och sedan på efter middagen så gjorde jag inte så mycket mer än att typ vara hemma och ta det lugnt typ;)
Men sedan på söndagen bar det av till ikea tidigt på morgonen 
Där köpte vi sängen ni kan se på bilden och så köpte vi en ljussling och en pläd på rusta :D
Sen åkte vi hem vid 11 tiden och så byggde vi ihop sängen och ribbottnen ( stav)  och så sedan kl.15:00 så åkte jag på gymnastiken och jag har en super tränings verk vid midjan och uppåt typ Hahah!!
Sen i måndags så var jag sjuk och idag så var det en normal dag ungifär förutom att jag följde med Moa hem ( jag och Linn )
Men det var super kul iallafall :P
Och nu ska jag gå och lägga mig 
Hejdå vi ses 
Puuss<3




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?