Mina Nagelack
DATUM: 2014-01-22 | TID: 20:27:55 | KATEGORI: Allmänt

Heej förlåt för att jag inte har lagt upp det här förr men detta är iallafall mina nagelack
(någon ville att jag skulle ta kort på de)
förlåt för dåliga bilder :(
okej, om någon undrar vart alla kommer ifrån så står det nedan 
 
 
första från vänster:
mavalia, färgen: 19 hong kong
mavalia, färgen: 52 toulouse
essie, färgen: Where's my chauffeur
depend, färgen: 54
essie, färgen: Blanc
yesensy, färgen: 35
depend, färgen: 4015 
Cetuem, färgen: 165
Nivea, färgen :62 
Mavalia, färgen: 71 La Paz
Mavalia, färgen: 3 Paris
essie, färgen: Beyond Cozy
de fyra likadana nagelacken är från primark i London
Mavalia: Super Base
 
 
Hoppas ni får en fortsatt bra kväll så hörs vi 
Byeee!<3
 

♥ SKRIVET AV Fanny

Jag älskar Essie's lack, det vita har jag också! :)

Svar: Ah, Jag älskar också essie's nagellack
De är verkligen värda att köpa
Kul att du kommentera:)<3
Sofia

DATUM: 2014-01-22 | TID: 20:44:39
BLOGG/HEMSIDA: http://fannystaaf.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?