My monday
DATUM: 2014-01-06 | TID: 19:13:21 | KATEGORI: Allmänt



Heej !!!
Det var ett tag sedan jag bloggade men  medans jag var borta har jag fått en kamera så nu kommer det bättre kvalité på bilderna men dessa bilder är inte från min kamera! 
Men iallafall så var vi i Gränbycentrum 
En lite rolig grej var att vi var på the body shop minst 4 gånger hahah 
Vi kunde inte bestämma oss vad vi ville ha! Hahah men jag köpte en body Wash och Julia köpte en body butter 
Sedan köpte jag lite saker på hm ( kommer antagligen bilder på sakerna imorn eller idag) 
Sedan så drack var vi vid naked juice bar ( stav ) 
Jag tog en smoothie och Julia tog en juice ( stav )
Och sedan åkte vi hem och nu ska vi till Julias kompis som fyller år
Ses hej då




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?